Tervetuloa Sales is a King -hankkeen työpajaan oppimaan kuinka viestit oikein yllättävässä tilanteessa.
OHJELMA
Klo: 9.00 Piraatteja, pentuja ja prinssinnakkihodareita – Mediakriisin synty
- Nykyinen viestintäkenttä ja kuka sitä tekee
- Kriisin synty
- Oman viestinnän suunnittelu: tiedottamisen lähtökohdat ja oman some-kanavan ylläpito
- Miksi firman on oltava somessa
- Tämä on kriisi: Ilmiö, Vuoto, Kohu ja Kriisi -malli
- Somekohu ja mainekriisi
- Näillä vinkeillä estät ilmiötä puhkeamasta kriisiksiPienryhmäharjoitus: Mitä hyvää sisältöä keksitään someen?
klo: 10.45-11.00 tauko
Klo: 11.00 Laivanvaltaajat, natsisyytökset ja mössölounas- Mediakriisin hallinta- ja toimintakeinot
- Näin hallitset kohua
- Selviytyminen kielteisessä julkisuudessa
- IVKK-mallin hyödyntäminen viestinnässä
- Asiakas- ja sidosryhmäviestintä kriisitilanteessa
- Mediaviestintä ja sen suunnittelu: Milloin ja miten viestin?
- Toimiva kieli ja esiintyminen julkisuudessa
- Sisäinen viestintä kriisin aikana
- Näin vahvistat brändiäPienryhmäharjoitus: Miten toimit esimerkkikriisissä?
klo 13.00 – 13.30 tauko
klo 13.30 Työsuhdeasunnot, Leppävaara ja Bagel t-paidassa – Toipuminen mediakriisistä
- Viestinnän analysointi kriisitilanteessa
- Hyvällä kriisiviestinnällä vahvistat brändiä
- Näin puhut kriisin jälkeen
- Keskustelua ja päivän yhteenveto
klo 15.00 Päivä päättyy
Valmentajana työpajassa toimii Katriina Karjalainen, Terävä Consulting Oy
Lisätietoa ja ilmoittautuminen alla olevasta linkistä:
https://www.nihak.fi/fi/poikkeustilanne-on-uhka-tai-valtava-mahdollisuus-tule-oppimaan-kuinka-viestit-oikein-yllattavassa-tilanteessa/
Aika: 29.10 klo 9.00-15.00
Paikka: Koulutuskeskus JEDU, Keskustie 2, Piippola
Hinta: Kahden työpajapäivän hinta 256€ (alv 0%), sisältää yrityksestäsi kahden henkilön osallistumisen. Isommista osallistujamääristä neuvotellaan erikseen. Hankkeeseen kokonaismaksun maksaneille osallistuminen on ilmaista.
Lisätietoja: Projektipäällikkö Timo Liimatainen, 044445 7001,